Friday, October 31, 2008

""B!cArA hAt!kU""

Tuhanku...
Aku tahu kau sentiasa bersamaku...
Dalam senang mahupun susah...
Dalam sunyi mahupun khalayak...
Dalam suka mahupun duka...
Aku pasti dalam ri'ayahMu...
Namun jauh di sudut hatiku...
Terasa jauh dan semakin jauh...
Hubungan antara kita...
Hari ini...
Airmata ini mengalir lagi...
Mengenangkan kelalaianku dalam mengingatiMu...
Mengenangkan amalanku yang belum tertunai...
Mengenangkan keikhlasan yang tewas dengan perasaan...
Mengenangkan keyakinan yang masih hilang...
Mengenangkan keimanan yang masih goncang...
Mengenangkan kesabaran yang sering tercabar...
Tuhanku...
Jiwaku tenang...
Setelah menangisi segala kelemahan..
Dan..
Kedhaifan diri...
Seolah-olah lahir jiwa yang baru...
Bangkit dengan seribu keazaman...
Menjadikan esok lebih baik dari semalam...
Dalam mendambakan diri pada Mu Tuhan...
Demi meraih redhaMu Illahi..
Demi memohon keampunan Mu Ya Allah...
Ampuni aku...



****Hukhukhukhuk~~~
batuk2 + selsema + sakit tekak teramat + sesak nafas + panas2 badan...
bru je demam ari tuu..cm nk demam lg je nii..uhu~~
Ya Allah..
Andai ini Kau takdirkan sebagai kifarah atas dosa2ku..
Biarlah aku cukup redha menerimanya Ya Allah..
Ampuni aku****

No comments: