Wednesday, December 31, 2008

nOktAh..sEbuAh pEnAnt!An..n!LA!..sEcEb!S kEsEt!AAn..





penantian..kesetiaan..
penantian..suatu
penyeksaan..
penyeksaan..membentuk ketabahan..
mampu mendidik kesabaran..
walau secebis cuma..


alhamdulillah..

seperti yang dijangka..penantian sy telah berakhir..yg ada sekarang hanya tekad yg perlu diteguhkan..meneruskan perjalanan hidup..menyelusuri kepayahan mencari erti kedewasaan..sedikit kematangan..mencambahkan benih2 semangat..moga Allah kurniakan sy hati yg redha..redha dengan setiap ketentuanNya..hanya Dia yang tau terbaik buat diri ini..


31 Dis 2008..

penentu segalanya..selamat tinggal kenangan lalu..selamat tinggal rasa bahgia itu..terima kasih untuk semuanya..terima kasih kerana pernah menghadirkan rasa itu dalam hati ini..terima kasih kerana sudi menemani perjalanan hidup ini..setia berkongsi rasa..walau sekejap cuma..terima kasih untuk sebuah kenangan lalu..hanya memori itu..maaf untuk segalanya..kita tinggalkan cinta itu hanya kerana CINTA..InsyaAllah..bahgia menanti kita di sana..

kpd seorang sahabat..
thanks awak..selalu kuatkan sy..yang hampir lemah x bermaya..kejutkan sy yg terlena..kekadang diulit mimpi yg x pasti..rekaan sendiri..terima kasih kerana selalu menyapu air mata ini dengan kata2 semangat..terima kasih kerana kuat tuk memimpin tangan lemah ini..keluar dari khayalan lalu..terima kasih kerana menjadi pendengar setia sy..terima kasih juga kerana sabar melayan sy..setiamu amat ku hargai..



Ya Allah.. Jangan temukan aku dengan cinta yang lagha sebelum lafaz akad diungkap.. Jangan temukan aku dengan kasih yang lalai sebelum ijab dan qabul dilafazkan.. Kuatkan imanku..Cantikkan akhlakku..bersihkan hatiku..dengan rahmatMu.. Amiin..


::Awak..hidup baik2::

6 comments:

miki said...

siapakah watak2 lam entry ini.. sy cukup kepingin mau tau

Nien@khairina said...

(T_T)~~...
(*_^)~~...
(*_0)~~...
(*_*)~~...
hee~~

Cik feeda said...

sy juga...siapakah awak yg dimaksudkan oleh nina ni?penerima baju itukah????

Nien@khairina said...

siti rafidah..
u nii..
jangan ah cn2..
secret2 tau..huhu..

AKU DAN PERJUANGANKU said...

ha...untungnya umpunya diri yang di sebut tu ya...

Nien@khairina said...

oh..beruntungkah 'dia'..
sy pown xpasti..
siapakah 'dia'..
huhu..